¿Qué puedo hacer?

226305 materialEducativo

textoFiltroFicha

Teknologia interaktiboa II - Elektrizitatea eta elektromagnetismoa

tipo de documento Tecnología - Secuencia didáctica

  • Me gusta 0
  • Visitas 202
  • Comentarios 0
  • Guardar en
  • Acciones

Acerca de este recurso...

Teknologia interaktiboa II - Elektrizitatea eta elektromagnetismoa

Ficha resumen

Descripción:

Unitate hau elektrizitateari eta elektromagnetismoari buruz ikasteko diseinatu da; izan ere, horiek DBHko 2. mailako curriculumaren bloke nagusiak dira. DBHko 1. mailan, ikasleek elektrizitatearen zenbait kontzepturen gainean egin dute lan, besteak beste osagai sinpleak dituzten osagaien zirkuituen gainean edo Ohmen legearen oinarrizko printzipioen gainean. DBHko 2. mailarako, ikaslearen ezagutzak zabaltzen dira; horretarako, Ohmen legea aplikatzen da problemak ebazteko, zirkuitu konplexuagoak sortzen dira, aparatu elektrikoak aztertzen dira eta elektromagnetismoaren kontzeptua ezagutzen da. Unitate honen helburu nagusia da ikasleek elektrizitatearekin lotura duten kontzeptu espezifikoak erabiltzea, aparatu elektrikoek nola funtzionatzen duten jakitea eta ulertzea, intentsitatea, erresistentzia eta tentsioa zelan lotzen diren jakitea, problemak ebazteko trebetasunak eskuratzea eta aparatu elektromagnetikoen funtzionamendua ere ulertzea. Deusto Fundazioak egindako sekuentzia didaktikoa, Garikoitz Álvarez Arroyuelo eta Jose Angel Guarrochena Martinez irakasleen lankidetzarekin.

Orientación didáctica:

Helburuak 1. Zirkuitu elektrikoa eta haien osagaiak interpretatu, irudikatu eta aztertzea. 2. Ohmen legearen printzipioak erabiltzea problemak ebazteko. 3. Korronte elektrikoaren oinarrizko magnitudeak ezagutu eta erabiltzea: tentsioa, intentsitatea eta erresistentzia. 4. Seriean edo paraleloan dauden edo mistoak diren zirkuitu elektrikoak bereiztea. 5. Energiaren eta potentzia elektrikoaren kontzeptuak aztertzea eta dagozkion unitateak erabiltzea. 6. Korronte elektrikoaren aplikazioak ezagutzea. 7. Neurri elektrikoen instrumentuak ezagutu eta erabiltzea: voltmetroa, amperemetroa eta polimetroa. 8. Segurtasun-arauak ezagutu eta errespetatzea, zirkuituak eta elementu elektrikoak manipulatzean. 9. Elektromagnetismoaren ondorioak eta euren aplikazioa aparatu elektromagnetikoetan ezagutzea.

Licencia:
creative commons: reconocimiento - no comercial - compartir igual
Descripción licencia:

La utilización de estos contenidos es universal, gratuita y abierta, siempre y cuando se trate de un uso educativo no comercial. Las acciones, productos y utilidades derivadas de su utilización no podrán, en consecuencia, generar ningún tipo de lucro. Asimismo, es obligada la referencia a la fuente.

Destinatario:
alumno
tutor
familia
individual
docente
Contexto:
aula
independiente
semipresencial
laboratorio
lugar mixto
familia

General

Idioma:
euskera
Palabras clave: teknologia, zirkuitu elektrikoa, Ohmen legea, tentsioa, intentsitatea, erresistentzia, konexioak, voltmetroa, amperemetroa, polimetroa, elektromagnetismoa, energia, potentzia elektrikoa
Nivel de agregación:
Secuencia Didáctica
Nodo:
URL repositorio: /repositorio/15012014/6b/es-eu_2014011433_2321302
IMS Manifest Descargar fichero

Uso Educativo

Tipo recurso educativo:
hipertexto
mapa conceptual
presentación multimedia
herramienta de apoyo a procesos/procedimientos
servicio de gestión de aprendizaje/trabajo individual/cooperativo/colaborativo
animación
ejercicio o problema cerrado
escenario real o virtual de aprendizaje
experimento
Tipo interacción:
activo
Nivel interacción:
alto
Densidad semántica:
media
Edad: 13 urte
Dificultad:
medio
Tiempo aprendizaje: Sekuentzia didaktikoa denbora kontuan hartuta antolatuta dago. Dena dela, irakasleak baliabideen taula du eskuragarri, baliabideak bere irizpideen arabera hautatzeko eta askatasunez erabiltzeko irakasgaiaren didaktikan.
Idioma educativo:
euskera

Derechos

Coste licencia:
no
Tipo acceso:
universal

Mapa Conceptual: Teknologia interaktiboa II - Elektrizitatea eta elektromagnetismoa

Contenido exclusivo para miembros de

D/i/d/a/c/t/a/l/i/a
Iniciar sesión

Mira un ejemplo de lo que te pierdes

Fecha publicación: 29.3.2015

Comentar

0

¿Quieres comentar? Regístrate o inicia sesión

Únete a Didactalia

Navega entre 226305 recursos y 560590 usuarios

Regístrate >

O conéctate a través de:

Si ya eres usuario, Inicia sesión

¿Quieres acceder a más contenidos educativos?

Iniciar sesión Únete a una clase
x

Añadir a Didactalia Arrastra el botón a la barra de marcadores del navegador y comparte tus contenidos preferidos. Más info...

Ayuda del juego
Juegos de anatomía
Selecciona nivel educativo